Higher And Higher Zibelle BIS 2-a SNFK den 17 maj!!!


Det här var ju så himla roligt, att en avkomma från Ninja blev BIS 2-a i Piteå den 17 maj. Så lär hon vara duktig på fågel också enligt husse. Så ska Zunny som hon kallas få en lillasyster, en halvsyster som just nu utvecklas i valplådan hos oss och Ninja som mamma. Det är bara att gratulera och önska lycka till i fortsättningen.


Så fin kritik hon fick. Nedan rosetterna.